úterý 14. ledna 2014

Madelaine L. Dee

Pohlaví: žena
Rasa: -
Kolej: -

Na co myslíš, když tvoříš?
Většinou se při kreslení ocitám tak nějak mimo, vznáším se na obláčku ve světě fantazie, nebo mi prostě hlavou letí nějaký příběh o věcech či postavách, které přenáším na papír. Málokdy se mi stane, že kreslím obrázek který promne nemá žádnou podobnou vnitřní hodnotu a i když možná nekreslím nejlépe, prostě mě to baví.

Co používáš nejčastěji za pomůcky k tvorbě?
Tužku a gumu. Nejradši kreslím tužkou, protože se správným tlakem s ní vystihnete téměř cokoliv a zároveň můžete snadno vygumovat čáry navíc. Kresba je pak navíc taková měkčí a plastičtější. Gumu nejspíš proto, že nesnáším, když mám papír plný změti čar, v nichž musím najít ty "pravé". Bez gumy prostě ani ránu!

Kde nejvíc hledáš inspiraci?
Ve snech, v knížkách, v každodenním životě kolem mě. Nejčastěji ale v těch snech.

Čeho by jsi chtěla ve své tvorbě dosáhnout?
Samozřejmě bych se chtěla stále více a více zlepšovat, jako asi každý. A jako takový bonusový cíl - mám kamarádku, která kreslí prostě dokonale, z výtvarky absolvovala a tak... ráda bych se jí někdy v kreslení vyrovnala. Vždycky si myslím, že se mi něco povedlo, podívám se na nějaký její obrázek - a jsem zase zpátky na zemi :D

Žádné komentáře:

Okomentovat